tisdag 19 maj 2009

Huset på Arlozorovgatan

En dag när jag gick här hemma och städade så ringde det på dörren. Utanför stog brevbäraren. Jag fick ett brev som var för stort jämfört med brevinkastet i dörren.


När jag öppnar det vaderande brevet så hittade jag detta



Chokla och en bok!
Hur glad blev inte jag?! 2st saker i denna värld som gör en glad.

Nu har jag läst ut denna bok.
Vad tyckte jag om den??
Ja, det e svårt att säga. Det är ingen bok som ger mig kårar av välbehag men jag sitter med ett leende på läpparna när jag läser den. Simon Kudrischoff som har skrivit boken har en språk som är rakt och ärligt. Det är en bok jag kan rekomendera som tidsfördriv när man bara vill ha en bok att läsa men inte orkar engagera sig i.

Nu ska jag lägga boken i ett kuvert och skriva en adress, så får vi hoppas på att denna person oxå läser boken och skickar vidare den till nästa person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar